AMP MISER™
50 % Energijos taupymas, 0 % Ekstra išlaidų
Amp Miser™ 2.0 – nauja karta draugiška aplinkai.
Forbo – Siegling kompanija, bendradarbiaudama su įrengimų gamintojais, atlieka įvairius mokslinius tyrimus bei praktinius bandymus, siekiant pagaminti vis geresnes ir ekonomiškesnes transporterių juostas.
Aplinkosaugos sritis – taip pat labai svarbi. Nauja juostų karta – Amp Miser™ 2.0 – labai geras bendradarbiavimo pavyzdys.
- Mažiau elektros srovės
- Taupo pinigus už elektrą
- Mažiau CO2 emisijos
Kaip veikia Amp Miser™ 2.0 juostos:
Smarkiai sumažintas trinties koeficientas. Jis, Amp Miser™ 2.0 juostos konstrukcijoje – pasireiškia visur, kur veikiant transporteriui yra didžiausi energijos nuostoliai. Pvz: trinties poroje tarp juostos apačios ir slydimo stalo skardos. Dėl patentuotos slydimo dangos – Texglide™ susidaro slydimo sluoksnis, kuris veikia visą laiką kaip sausas slydimo tepalas ir todėl mažina energijos poreikį.
Amp Miser™ 2.0 geriausiai atskleidžia savo privalumus ten, kur nepertraukiamai, daug krovinių, ilgomis, horizontaliomis juostomis važiuoja: oro uostuose, logistikos – paskirstymo centruose. Tokiose vietose energijos taupymas iki 50% – išmatuotas. Taip pat, kai transportuojami sunkūs kroviniai. Be to, šios juostos tylesnės už įprastas. Įpač tai pastebima prie didesnio greičio.
- Optimalus trinties koeficientas slystant cinkuotu
ar nerūdijančio plieno paviršium. - Smarkiai sumažina trintį tarp juostos ir transporterio slydimo stalo.
- Geriau apsaugota juostos slydimo pusė.
- Taupo energiją, saugo aplinką, taupo pinigus.
- Mažiau dėvisi, lieka švari, ilgiau dirba nesudilus, tylesnė.
Tinka cinkuotiems stalams:
SAmp Miser™ trinties koeficientas su cinkuotu* stalu tik μ < 0.17, o su nerūdijančio plieno μ < 0.13, faneros stalas 0.06.
* Pastaba dėl cinkuotos skardos: rinkoje yra cinkuoto plieno su kieta cinko danga, kuri nenusitrina ir minkšta cinko danga, kuri trindamasi į juostos paviršių sudaro dulkes, kurios ant paprastų juostų virsta juodomis apnašomis, o šios smarkiai padidina trinties koeficientą. Texglide™ danga neleidžia prikibti dulkėms.
Svarbios vietos, kur galima taupyti energiją:
Visi transporterio komponentai apsprendžia bendrą energijos suvartojimą. Mažuose transporteriuose (1…2 kW) paprastai naudingumo koeficientas mažas, nes didesnė pavaros energijos dalis sunaudojama vien priversti judėti judančias transporterio dalis.
Bet, vien dėl mažesnio trinties koeficiento, galima sutaupyti su Amp Miser™ energijos sąnaudų, nes tam pačiam kroviniui tempti reikia mažesnės veleno apgaubimo jėgos- arba mažiau variklio galios.
Reikalingas pavaros galingumas priklauso nuo reikalingos veleno apgaubimo jėgos Fu, kurią variklis turi perduoti. Veleno apgaubimo jėga išgaunama pakankamai įtempiant juostą, kad ji nepraslystų ant veleno, tempdama krovinį.
Fu = m x g x μ (masė x laisvo kritimo pagreitis x trinties koeficientas). Laisvo kritimo pagreitį (g) ir transportuojamo svorio įtakoti negalim. Bet, sumažinant trinties koeficientą 60 % prie nerūdijančio plieno slydimo stalo, taip pat ir apgaubimo jėga Fu 60 % sumažėja. Tad, reikia ir mažiau variklio galios.
Daugiausiai energijos taupymas pasireiškia, kai:
- Ilgos juostos - ilgas transportavimo atstumas > 2 metrai;
- Kai didelis krovinio svoris (pavaizduota grafike, apačioje) > 5 kg/m;
- Slydimo stalas iš nerūdijančio plieno, cinkuotas arba medinis;
- Dideli, pastovūs greičiai > 0.3 m/s;
- Horizontalus transportavimas.
- Trumpi konvejeriai (< 2 metrai). Variklis išnaudoja energiją daugiau sau ir pavaros išjudinimui, negu pačio krovinio transportavimui;
- Kai juosta važiuoja per atraminius velenus, o ne slysta atraminiu stalu, trinties koeficientas, šiuo atveju, ir taip nedidelis;
- Transportuojant kampu, į kalną, Amp Miser™ nedaug įtakoja energijos sąnaudas;
- Dideliems pagreičiams įtakos taip pat daug neturi.
Didžiausią naudą gauna juostos galutinis vartotojas. Jis naudoja juostą daug metų ir tiesiogiai taupo energiją ir eksploatacines išlaidas.
Nauda įrengimų gamintojams- sumažinta transporterių kaina dėl galimų konstrukcinių pakeitimų. Amp Miser™ juostos, 50 % mažiau energijos reikalauja, tada atsiranda galimybės:
- Prie to pačio transporterio ilgio galima montuoti mažesnį variklį;
- Prie to pačio variklio galingumo galima gaminti ilgesnį konvejerį;
- Gaminti ilgesnį transporterį vietoj dviejų trumpesnių, naudoti vieną pavarą vietoj dviejų;
- Didesnėse sistemose smarkiai sumažinti energijos poreikį, tuo pačiu taupant energijos tiekimo įrenginiams, montažui.
oro uostuose:
• Sidney
• Hongkong
• Kastrup, Kopenhagen
• Tokio
• Macao
• Schiphol, Amsterdam
• Fort Worth, Dallas
• Atlanta
• San Francisco
įvairiuose terminaluose:
• UPS, įvairiose vietose
• DHL, įvairiose vietose
• Hermes Fulfilment